KOREN(JE)JAK

14 komentarjev:

Karmen pravi ...

loL! aj lajk =)

čeprav ga moj hrči zmlati za malo malco ;)

Black Betty pravi ...

šatgan!

dej mi en šat. dej mi en šat. dej mi en šat, da bom zradiran. (preveč kave)

Luka pravi ...

Ful kul, ampak zglodam ga za šalo ... mi je pa napis res odbito nadkulski ... sploh, ker sem danes bil na lih takem pregledu, lhol!

teoo pravi ...

nori ste ej. thumbs up:)
zdej bi pašal un ameriški recruitment plakat.. i want you..bugs bunny edition s korenčkom v roki... vojska izkorišča slovenske korenjake :)

Anonimni pravi ...

Bom naslednjich narisala brokoli, tega nihche baje neche glodat =)

Luka pravi ...

brokoli je super! ljubim brokoli!

Black Betty pravi ...

Lukc: Ljubiš brokoli? Aaaa ali obstaja kakšno društvo za boj proti zelenjavofiliji? to bi moralo biti bolj preganjano kot pedofilija. weirdo. ;)

Luka pravi ...

Ni boljšega kot brokoli v sirovi omaki, betka, razen morda ... kakšen foie gras, ali pa kaviar, ali pa namaz iz majhnih tjulenjčkov ... hmm.

Anonimni pravi ...

Lukc and brokoli sitting in a tree...d-r-a-w-i-n-g...

Betty kwa je zdej, a bo, sej vesh, osem ur itd. ;)

Karmen pravi ...

brokoli je genetični poskus. četudi zna biti včasih prav dober - če nič drugega za strašit otroke :D

jaKa pravi ...

eh, sploh niste resni, osem ur je davno mimo. rjujem torej "šatgan" vendar bo potrebno počakati do jutri zjutraj - prej ne morem do skenerja!

Black Betty pravi ...

resni smo. resni. problem je, če ne prideš v roku 8 ur do primerne tehnologije, ki bi upravičila tvojo resnost. ;)

Black Betty pravi ...

Priznam nisem resna. bom za kazen narisala enga ekstra superjunaka takojci zdaj. plus oprostovoljim se s častenjem runde na naslednjem "pikniku". ;)

/master of the bribe

jaKa pravi ...

oh, beti, srce, za prvenstvo bi storil še kaj več kot le poiskal prvi skener... time's up...