OSEBNA IZKAZNICA

12 komentarjev:

Black Betty pravi ...

Jakc .. mnogo bolje. mnogo. sedi pet. ;))

PS: se opravičujem za svojo neažurnost. sem takorekoč odrezana od civilizacije. arnes ima "tehnične težave".... :((

jaKa pravi ...

prjatlca, nikar tako pokroviteljsko, nikar, tudi moja dobra volja je namreč omejena. ;)

vašega oporekanja ćirove superiornosti namreč še vedno ne priznavam in ga pripisujem - buhpumagej - malce nižji stopnji prosvetljenosti! bo treba kakšno drni-lamino knjigo prebrat, kaj čmo...

Black Betty pravi ...

ah, nikarte tako občutljio, prjatučk.

:P

Anonimni pravi ...

Haha kul... a nasty papercut =)

Che se smem vmeshati, sem vrgla oko v Drni-lamine misli, pa nisem zasledila nichesar v stilu "Chlovek se ne rodish, temvech postanesh. S kurcem v globokem grlu." No ja, morda sem povrshna. Bi bil pa stavek za zapomnit... =)

Anonimni pravi ...

Tole misel bi tudi morebitno zasledili: "Kdor kurca v grli imeti, svetovati drugemu ne moreti."

Ampak ne vem kakšna je relevantnost tega stvaka.

BigWhale pravi ...

Meh, ce bi znal risat..... :(

Luka pravi ...

saj se da tudi risati po naročilu, za borih 20 evrov slikco :)

(ostali, da ne bi cene zbijali!)

Black Betty pravi ...

lukc: pod 25 ne grem ;))

Luka pravi ...

Tako se govori! Osebno zagovarjam ceno 400 evrov! :D

Black Betty pravi ...

Lukca za predsednika sindikalistov! ;) Zagotovljena ti je svetla prihodnost in uspešna kariera :))

Anonimni pravi ...

Sevede, tko kt un iksipsilon filozof, k che met za svojo knjigo neke bajne milijone, chesh, pisal sem jo 30 let in sem ful sposoben.

Ergo, ponujam izdelavo portretov vashega pohishtva, aktov domachih zhivali ali karikature osovrazhenih sosedov za skromen milijonchek ali razkoshno stanovanje v Ljubljani.

Luka pravi ...

kdo bral teri prečeta in o kraljici beračev? Višje kot si v cehu beračev, več moraš zahtevat.

Pouličnjaki, ki hočejo le drobiž, to so klošarji! Toda magnat, ki gre do banke in hoče pol miljarde, to je pravi berač!

Zdaj pa objavi že mojega bettika!