HELIKO PETER

11 komentarjev:

Black Betty pravi ...

Z metlicami za prah lahko tudi poleti, če jih dovolj hitro vrti. ;)

Luka pravi ...

Pa še rima, kaj ni prima?

Black Betty pravi ...

yes. i have many talents ;)

Anonimni pravi ...

Hehe. Na ta dan bomo od danes naprej praznovali kulturni praznik Black Betke, velike slovenske pesnice =)

Anonimni pravi ...

No pa she shotgan zapovrh. Poshljem zvecher, ko bom za domachim kompom.

Luka pravi ...

ma ne!
meni je zamrznilo, ko sem hotel prej postat.

sori ... ma imam že narisano. aaa. Presneti počasni internet. Joj.

:(

Luka pravi ...

(namreč nekaj zeza že od včeraj ... konstantno nekaj zmrzuje povezava. brrr).

Nič, dokončano risbo pošiljam na presojo celi skupini, pa se odločite, kako in kaj.

Black Betty pravi ...

waw. to je pa še bolj na5. ;)
kdo bo zdaj koga.. jinxin junak helikopetra ali še neobjavljeni lukcev juan. awww. ustnice si grizem ;)))

Luka pravi ...

Smrk. Pa sem imel pripravljeno že pred desetimi urami. Smrk.

:(

Black Betty pravi ...

Se opravičujem za pozno objavo. Jinx je poslal v roku shotguna.. ampak meni ni zneslo prej objavit.
Luka, boš objavil še svojega kavlja?

Anonimni pravi ...

Od kdaj sem tip? =/