SMRT ELEKTRIČNE DOBE

21 komentarjev:

Karmen pravi ...

Aleluja! Betty's back!

Anonimni pravi ...

Wiiii!

Chestitke Lukcu in njegovemu skor.. emm.. okulistu =)

Luka pravi ...

Eat Wii Bunny! :D

Luka pravi ...

Hm ... zdaj je prilika, da kdo nariše "Jesus Man" Resurrecting Your Ass Outta There!

Karmen pravi ...

I vote for Solar power girl !

Anonimni pravi ...

No, a bo kdo kej risov? Betty, Bolfar, JaKa?

Karmen pravi ...

peesmo, če ne bom kr jst začela ;)

Black Betty pravi ...

cherry, my dear, ti kar ti kar ;)) če imaš kakšno super idejo bomo pa sploh veseli.

mene še vedno daje jatlag in ko pridem iz službe grem ponavad izgubljeni nočni spenec nadokanadit s popoldanskim bjutinepom ;)

Anonimni pravi ...

Pa rish ponoch, bemuboga ;)

Black Betty pravi ...

okj nooo
nj vam bo...
šotgan ;)

Black Betty pravi ...

aja sam rabim mi mal več časa. ;)

Anonimni pravi ...

Aja valda zdej, k mam idejo =) No nej ti bo, ker sem dobra duša...

bolfar pravi ...

Sicer je pa že 8 ur minilo ...
Jaz imam tudi idejo.

Black Betty pravi ...

Idejo imam tudi jaz... že ;)

Karmen pravi ...

potlej pa na plano z njo gademit!"

Luka pravi ...

ma kar na plano z rizzbo, kudamnon!

Karmen pravi ...

Betty čez kolena :P

Anonimni pravi ...

Vzklik nezadovoljstva!

Black Betty pravi ...

Vas moram razočarat : do jutri nimam časa spljoh. Vem grozna oseba sem in se zelo kesam. Se bom kr sama čez kolena, če to kej pomaga. *trep* *trep* *kjut nedolžn smajl*

Black Betty pravi ...

sicer pa .. če kdo želi.. naj izvoli. cherry se je že neki hvalila, da riše ;)

bolfar pravi ...

Šibrovka!