ČIKA GUMI

14 komentarjev:

Luka pravi ...

lol ... poligumično. Mnogogumizem.

končno!

kdo bo uničil zlega fqotdz gumijevca?

Black Betty pravi ...

končno? končno!! a pa ti veš, kolk čigumijev sem mogla za tole prežvečt??

Luka pravi ...

ne

kolko?

Black Betty pravi ...

70 orbit professional. pa še pred kratkim sem izvedla, da če jih preveč požreš drisko dobiš. *skvik*

Luka pravi ...

You swallow?

;)

...

šotgun.

Anonimni pravi ...

No, da ponovim koment, ki je bil zjutraj she prvi, zdaj pa ga ni (??!!11wtf??)... Khm.

A to je nezakonski otrok El Rozije in Gumi Chopa? Kajti potem se Radirke mnozhijo zhe same od sebe, uhuhu.

In naj dodam she: shotgan.

Pismo, pa zjutri je bil tut prov prisrchno butast word verification... Jok stok.

Anonimni pravi ...

Lukc, ni shanse. Shotgan je moj.

Luka pravi ...

Jinx - dam ti ta šotgan. Ampak naslednji ... njegova duša je moja.

Anonimni pravi ...

Spoštovani mladi mož!

Gre za očiten nesporazum glede prejema prijav o risanju nadnaravnih junakov. Ker moja stranka to resno jemlje in je prepričana v svojo pravico do t.i. "shotgana", smo pripravljeni ubrati tudi sodno pot, v kolikor se ne boste pripravljeni umakniti.

Lep pozdrav,

Tha Lojerka

Anonimni pravi ...

Sposchtovana pravnischka smrtnica!

Ker otschitno ne razumete kaj pomeni prodaja dusche, sem vas pripravljen osebno podutschiti.

Vkolikor se strinjate ali ne, popeljem vascho duscho na temeljito spoznavanje podzemlja. Gotovo se strinjate, da to patsch onemogotscha vsako vasho prosekucijo fiktivne tozhbe proti moji stranki.

- vas peklenschtschek in odvetnik, Boba.

Anonimni pravi ...

Hehehe, le kaj poreche superpravnica Lojerka na to =)

(ne, dejansko ne pishem tega jzst, heh)

Anonimni pravi ...

sam res. lukc je očitno prepričan, da imaš ti (vsaj) dve osebnosti, jinx, in da je tvoj alter ego, da si svoja lastna odvetnica. (btw,to se hecno slisi)

p.s. prodaja dushe je nichen pravni posel, saj nasprotuje temeljnih ustavnim, pravnim in moralnim načelom. Dddd...to pa že vsak, k je zgolj na kosilo v menzo PF UL prišel, ve ;)

Tha Lojerka

Luka pravi ...

Kakorkoli že, ničnost ali ne zavisi od pravnega sistema v katerem se stvar odvija. Glede na to, da je vsak sistem zgolj model ...

no, kakorkoli. Itak sem že pred celo to farso dal Jinxi šnotgan! Jebenti! Ne berete komentarsonov, a? A?

:P

Anonimni pravi ...

beremo, beremo. ampak je blo treba za zihr mal zagrozit in pozugat, da si jo resno vzel ;)

(op. tut lojerji mormo od necesa zivet)