LOBO TOMI

10 komentarjev:

Black Betty pravi ...

huda. grem dons po flukije.. in a ja..šotgun ;))

Karmen pravi ...

LOL! se mi zdi, da je tole delo za Jadranko Juras ;)

Luka pravi ...

BB buy me some more fluki also!

Luka pravi ...

tehnika: letraset papir, Conte 3B svinčnik, letraset črn flomaster, staedler radirka, Canon scanner, Adobe photoshop (4 layers).

;)

Anonimni pravi ...

pha, čemu vendar ta sofisticirani in obsežni kup orodja?! jaz delam zgolj in le s stabilovim HB svinčnikom z integrirano radirko. celo službena A3 ultrasuperduper tablica zgolj leži ob moji delovni mizi, ker se nekako bojim vse te sodobne tehnologije... za po-obdelavo uporabljam HPjev skener in Gimp.

Bo pravi ...

Morda pa zato, jaKa, v sliki nisi špica? Kaj boš na obrobju vejice cepil, v tok skoči pa si kak kul fluki nabavi.

Black Betty pravi ...

no ja, vsak ma svojo tehniko. jaz si dam opravka s tablico, papirjem in svinčnikom ;))

ampak letraset flukiji rulajo ;))

Anonimni pravi ...

bah... svničnik je nova črn... khm... nov fluki!

Luka pravi ...

Stabilo? Stabilo je za softiče! Pravi moški uporablja Windsor&Newton pressed graphite 25mm AP art shells!

Anonimni pravi ...

Jzst pa malo grgram chrnilo in ga pol pljunem po listu. Kar je, pa je.

Lushten tale Tomislav, lushten ;)