PIJANI JANI

24 komentarjev:

Black Betty pravi ...

Mimogrede. 100tka!!

jaKa pravi ...

wiiiiiiiiii... abožur?

bolfar pravi ...

Ja, vsak naj prinese toliko pirov, kolikor je narisal junakov! Pa še salamo pa kruh.

Anonimni pravi ...

Hihi, kjut mozhic. Ravno prav simbolichen za 100tka-zhur, ki mu pritiche =)

Black Betty pravi ...

šur, da bo žur.

Luka pravi ...

Čestitam Janiju in Betki. Kdaj bo žur?

bolfar: niti pod razno ne prinesem toliko pirov, kolikor sem narisal junakov! :) Ti se hočeš konkurence znebit, jo pod mizo zapit, a?

bolfar pravi ...

Saj pije jih lahko kdo drug.
Lahko pa obrnemo in vsak prinese toliko pirov, kolikor ni narisal junakov.

Sicer je pa trenutna statistika prispevkov na avtorja naslednja:
Lukc - 27
Black Betty - 25
bolfar - 19
jinx - 14
JaKa - 11
Gostujoča umetnica Cherry - 2
Gostujoča umetnica Lonely Riderka - 1
Gostujoči umetnik LUKASO - 1

LONELY RIDERka pravi ...

dobr sem jo odnesla. glih tok da pridem lohka na zur, pa da se ga zastonj napijem na lukcev racun ;)

LONELY RIDERka pravi ...

aja, pa se to, ce bo zares zur, prosim ne dons zvecer, ko ne morm pridt, ker enega druzinskega clana obredno spravljamo v svet odraslih (op. maturantski vecer)

Luka pravi ...

pff ... itak ga zanima samo tist del po tem, ko ostali člani familije odidete! :D

Black Betty pravi ...

Em ja. To se mi ne zdi uredu, pa prneseš tolk pira kolkr si jih narisu. To je skor kazen! Jaz sem bolj zato, da jih vsi prnesemo isto, potem pa jih lahko spijemo v razmerju števila narisanih hirotov. To je bolj pravično in še spodbudno zraven.

:)

Konc mesca pa itak jest častim (takrat, ko boste vsi na prvomajskem potovanju daleč stran... bwahahahaha)

Anonimni pravi ...

Jzst dans a) ne pijem prevech in b) sem za prvomajske doma. Hvala, Betty, pasalo bo! =D

bolfar pravi ...

No prav, jaz pa častim takoj naslednji dan. Tiste, ki bodo še zmogli.

LONELY RIDERka pravi ...

mene za prvomajske ni, tako da bo tvoj zhur mogu bit prestavljen. drgac ne dobis daril. tko to je ;)

Anonimni pravi ...

Lonely: hm, tebe ni, ostali pa smo. Nevem, che bomo kej prestavljali, ne vem... ;)

Karmen pravi ...

če ima Betulja žur, I'll be there. Ipak prihaja zdej v opasna leta ;)

Black Betty pravi ...

lonely: zate bom pripravila ekstra žur. a prou? ;)

Luka pravi ...

šotgan.

da bo konc te debate že enkrat! To so radirke, en hepi kempr forum!

;)

Anonimni pravi ...

Dios mio, Lukc. Statistika objav ni nch chudna, glede na to d je "shotgan" tvoja najljubsha beseda =)

In ja, zgleda si v komentarjih dopisujemo samo mi. Hah.

Black Betty pravi ...

ja ne. kot da ne obstajajo razni icq-ji, mesindžerji, jahuji in džtoki. in aja, mobitel, bdžzizs.

;)

Black Betty pravi ...

sicer pa jinx, imela si CEL dan časa, pa nisi izkoristila priložnosti. :D

jebiga.

Luka pravi ...

Da. Jebiga. Jebiga v jarku!

You die! You die and then I kill you!

;)

Black Betty pravi ...

omfg.. jest ne grem dons z vami ven!!!!

Luka pravi ...

Relax betty ... it's too late now.