SIVI KRT

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Plosk plosk, se je konchno nekdo spravil k risanju.

Kakshno presenechenje, da je bil ta nekdo prav Lukc.

Black Betty pravi ...

ja ne...kakšno presenečenje, and it's not even christmas. :D

sicer pa.. kdo drug bi pa lahko še kaj narisal? jaz sem itak pohabljena :D

Luka pravi ...

kako si pohabljena? :S jaz sem pohabljen! I, Oedipus Rex, take thee, my lawful wedd'd dottir to be my lawful horse.

Luka pravi ...

Kazen mora bit, začnimo z Behti:

http://inhumannews.com/archives/181

Black Betty pravi ...

auch!

ok ok no, evo šotgun! :D

Anonimni pravi ...

Ojej, zdej je pa tut mene strah da ne dobim kakega nakovala na betico =)

Luka pravi ...

http://inhumannews.com/archives/183

evo jinx, you ask'd for it.

Anonimni pravi ...

Tenks, ej =)

Sicer pa ne vem, chesa sem kriva.. ipak chakamo na Betkin shotgan (she vedno)

Black Betty pravi ...

ja no, čak da pridem do enga skenerja: D

Luka pravi ...

ničesar nisi kriva ... osebno. temu se reča kolektivna krivda. ko v starem Sibirilandu, ko so celo vas poslali v kraj imenovan Gulag, če je en domorodec ali aboridžin ukradel piščanca ali žensko.