SPOLZKI JANEZ

9 komentarjev:

Black Betty pravi ...

Evi ga! Končno! Težko pričakovani Supernadafernik, kot ga je ljubkovalno poimenoval Umetnik Lukc.

Karmen pravi ...

Krrrrrasno!

plosk plosk plosk :histerično skače po sobi:

Predvidevam, da ga ne bo pokončala Uršika Zala, katere medicinsko razpršilo spere vsako sluz :)

Anonimni pravi ...

Globok poklon, mojster.

Konchno indeed =)

Anonimni pravi ...

Ehe ehe ... bilo je precej težko. Prvo sem imel celo druge ideje ... še včeraj sem imel na paci čisto drugo. Ampak v zadnjem hipu sem zvečer rajši odlašal z resnim delom in narisal resnega nadjunaka.

Black Betty pravi ...

meni se je na mizi valjala res dobra ideja.. vendar jebi ga.. bi se mogla preimenovati v špelo počasnelo. ;)

drgač pa .. kera zagonetka!! kaj neki izuši sluzavca? ta je pa težka!

Anonimni pravi ...

Jzst mam enga heroja v paci, che nima nihche nich proti (beri: nich cajta za risanje).

Anonimni pravi ...

Kaj se to zavlačivanje pravi? Bom začel objavljati kar heroj-protiherojske pare !:P

bolfar pravi ...

Pri meni čaka en herojski par, če z Jinx ne bo nič. Osem ur je namreč mimo.

Black Betty pravi ...

Jaz še vedno potrpežljivo čakam.