UMAZANI AFEROMAT

25 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz sem pa upal, da bodo Dima zradirale VOLitve2008

Anonimni pravi ...

Upanje she ni izgubljeno.

Kdo ve, morda ga odnese tudi kak mochnejshi naliv...

Black Betty pravi ...

Ali Meta Pometa.

Mene bolj zanima kdo je dovolj močan in pogumen, da odnese aferomat. ;)

Anonimni pravi ...

mene tudi.

:I ... ampak lep aferomat!

Black Betty pravi ...

očitno je to kar precej težak zalogaj. ;)

Karmen pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Karmen pravi ...

Ah dajte no - jst sem že čist na trnih in si živčno grizem nohte.

A se bo našel kaka Rumeni Derekt, ki je prevroč za vsako afero?

Black Betty pravi ...

Vidim ja, da zaradi neizmerne nervoze objavljaš podvojene komentarje. ;))
Brez skrbi Češnjica, mislim, da sem že našla pravo formulo, ki bo zradirala aferomat. Le potprljenje prosim. ;)

LP; B>B>

Karmen pravi ...

sej (po)trpim - tkole navlečete človeka pol pa kr naenkrat pavza.

aaaaaaaa

Black Betty pravi ...

kakšna pavza? temu se reče taktično zavlačevanje (al je to pr fuzbalu.. sj ne vem ;))

Anonimni pravi ...

Cheshnjica zlata, tako nas zasipash s komentarji in prichakovanji, da zato pach rabimo vech chasa. Namrech rishemo bolj precizno, nismo hitro zadovoljni, celimo si zhivchno pogrizhene nohte in od trdih konic svinchnikov odshkrtnjene zobe... Tezhko je nashe umetnishko zhivljenje. Socialnega zhivljenja pa sploh ni ;)

Karmen pravi ...

I'm OK now

Luka pravi ...

jaz pa mislil, kaka štorija se razvila ... no, čekam čakam

Pina pravi ...

Cherry, očitno ne gledaš nobene tv serije. Brez breakov ob najbolj napetih trenutkih pač ne gre ...

Sicer pa že pečemo pokovko, čistimo zaslon in šlogamo iz kave, kaj oz.kdo prihaja v naslednjem postu.

Centrifuzija pravi ...

Mah, pina. Tole izgleda bolj tako, kot da nekdo ni odkupil nove sezone.

Black Betty pravi ...

Novo sezone pač niso poceni!

Mogoče ne bi bilo napak razmisliti o simboličnem prostovoljnem prispevku.

Prav tako napovedujem, da bodo Radirke začele izhajati tudi v po-tiskani verziji. Naročila zaenkrat še ne sprejemamo, izvodi bodo omejeni. Lahko pa že začnete lobirati za svoj izvod.

Anonimni pravi ...

Ajde dusho crtaj, potem pa misli na poslovne poteze =)

acihj (mi kar pristoji tale WW)

Black Betty pravi ...

pa nekdo more tudi na to mislt ;)

Centrifuzija pravi ...

A bodo Radirke v Blogoroli?

Karmen pravi ...

seveda ne, ko pa nimam Tvja. Tale dramatična napetost pa prekaša vsako kriminalko.

Mislim da je NUJNO, da dobim en tiskan izvod tele serije. Takole neizobražena pa res ne morem hodit po svetu :P

In the meantime bom vadila risanje za prostovoljne prispevke :)

Anonimni pravi ...

Ne vem, kaj bi Radirke pochele v Blogoroli, Centri... Vsaj ne v tej verziji.

Luka pravi ...

ah, jebotga.

šotgun.

Black Betty pravi ...

kdor čaka, dočaka. ;)

Anonimni pravi ...

*odpiranje shampanjca*

No hvalabogu...

Luka pravi ...

še meni flaškon. zdaj pa postaj že! :D