FALOSINVADER

23 komentarjev:

Karmen pravi ...

tole bi lahko bil job za Pavjana Kurkota, ki se ne ustraši nobenega falosa ;) :evil:

Luka pravi ...

to je job za Ponki Konga.

Luka pravi ...

ker je bilo nekaj nesporazumov, obrazlaga ozadja falosinvaderja:

v klasični igrici "spaceinvaders" roji vesoljcev napadajo Zemljo, ki se brani z enim majhnim pidljavim jedrskim tankom. Po analogiji "falosinvader" napada Feministko, ki se brani z enim pidljavim eksplodiranim feministankom.

:)

LONELY RIDERka pravi ...

a lohka tisti, ki ne znamo risat tut probamo kej spackat?

Anonimni pravi ...

Lukc: WTF so bili pa nesporazumi? Da gre za Falo-ta, sina Vaderja? Ali armensko besedo za testo?

Riderka: Seveda lahko. Stroga komisija bo preuchila prispevek in v osmih dneh obvestila kandidata... Ne sej ne. Hitro kej naredi in poshlji na Betkin naslov. K si lih ti ;)

Anonimni pravi ...

Jinkz: Vetefe nesporazumi so se pojavili med submitacijo predloga falusinvaderja gospodicni Betmenoffi. Pravzapraf so bili zelo mahnji. Tschlo pa je za funkcijo space_invaderjef.

Siceriš pa tudi pozdrawljam Samotno Ja(ha)ški prispewk.l

Hau, it have spokened.

Black Betty pravi ...

lonely: da ne bo sporazumov. gostujoči umetniki nimajo šot gunov ampak so na invite only.. tko da pošlji prispevek potem pa ko bo tvoja vloga prešla vse birokratske prepreke te obvestimo. nato imaš 15 dni časa, da se pritožiš na odločitev.

lep pozdrav, BiroBeti

LONELY RIDERka pravi ...

ma, sej ne vem, ful je bedn, pa me je sram poslat... ;)

Karmen pravi ...

dej no rajderja pošlji - če nč druzga se bomo vsaj lahko norca iz tebe delal ;)

Unknown pravi ...

Riderka: Do or do not. There is no "try".

Nima te kaj biti sram, vazhna je ideja. Torej bosh poslala, da lahko mi nehamo razmishljati o shotganu?

Cherry: mi se nikomur ne smejimo, kajti Radirke so smrtno resna stvar.

Anonimni pravi ...

Tisto zgoraj sem seveda jaz. Jebemu gmejl in kaprice sluzhbenega kompa =)

Luka pravi ...

pric kapric to je klic smrti.

Ampak ja, daj da vidimo!

Luka pravi ...

no? a bo že kdo šotpušnil?

Black Betty pravi ...

rajderka je sporočila, da ji baje gmail "noče poslat že narisane umetnije" in da odstopa od tekmovanja. dvojnivetefe??

šotgun je spet v igri. kdo se javi? ;)

Black Betty pravi ...

no šot gun..

Anonimni pravi ...

Rajderka si zihr samo neki zmishljuje. Kdo pa ima dandanes samo en mail naslov.... Ah, juristi =)

LONELY RIDERka pravi ...

60kb velikih attachmentom. pol sem znorela in sla v sluzbo, kamor sem zamudila pol ure zrt tega jebenega mejla. pol sem se sefu se zamerla se, ke sem rekla, da morm ze bo treh it. tok. bom probala se enkrat, ce betka se ni narisala in ce bo blagovoljila.

p.s. med temle pisanjem mi je se enkrat blogger zbrisu comemnt, tko da ga pisem drugic. znorela bom!

LONELY RIDERka pravi ...

no iz zdej mi je se zacetek commenta skenslal. pisalo je da sem poskusala poslat superheroino s treh mejlov pa mi ej zavracal, ker je bil prevelik dodatek al kaj (QRC jih gleda!)

grem meditirat, toj prevec zame, tale tehnika, jao...

Anonimni pravi ...

E pa svashta.

Luka pravi ...

kako to rata? ratatata?

teoo pravi ...

lukc, kapo dol za to slikco. genialna v vseh pogledi. care:)


jaz mam idejo, da si bom tanavadne invaderse na steno narisal... tako en kos:) bi znalo lepo popestrit sobo:)

Luka pravi ...

teoo: vpraši jinks za nasvet. :)

Anonimni pravi ...

Teoo: jaaa, uii, to je super, a ti poshljem fotko, kako je to pri nas doma =)

Lahko pa si omislish tudi nalepke z invaderji in reducirash svinjarijo, ki nastane z barvami in spreji.. Malo poguglej.