FEMINISTKA VIKTORIJA

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Človek za pol ure dejansko kaj DELA, pa je že cela super-junaška gužva. Pučas, sej ne guri voda!
:)

Luka pravi ...

Kaj je to, a? Kaj se ona dere? "Moški!" ?

To bo trebalo enega pravega metroseksualca, da ji prevzame senzibilno pozicijo v družbi.

Karmen pravi ...

lol!!! Aj lajk alot =)

Kdo se boji Virginie Woolf ;)?

Anonimni pravi ...

Tjasha: Ah, ta nepredvidljivi umetnishki duh... vchas nch ne naredimo in nas priganjate, drugich vam spet ni prav. =)

Lukc: Znak je sestavljen iz svinjskega nosu in simbola za moshki spol. A ti nch Die Aerzte ne poslushash, hihi.

Cherry: I thought so ;)

Luka pravi ...

Jinx: jaz vobče nič ne poslušam, saj sem kakokap MOŠKI, in moški rabimo ušesa za marsikaj bolj pomembnega kot poslušanje ... npr. za hlajenje krvi in možganov med gledanjem nogometa.

:P

Luka pravi ...

šotgan

Luka pravi ...

sem sicer že narisal ... ampak pol me vedno daje paranoja, da bi kdo ustrelil, preden beti/bolfar objavi! :o

bolfar pravi ...

Pošlji torej.

Luka pravi ...

ups ... sem bil samo betimenki zaposlenki poslal.